czwartek, 14 września 2017

Zakupy w Rossman

Ostatniego czasu sieć Rossman miło zaskakuje bardzo atrakcyjnymi promocjami. Kilka tygodni temu była promocja -49% na maseczki, kremy do twarzy, a obecnie mamy promocję 2+2 i 2+1 na produkty do jamy ustnej, antyperspiranty i żele pod prysznic. Promocja ta polega na tym, że kupując dwa produkty dostaniemy kolejne dwa gratis ( jest to jednorazowe w klubie Rossman), natomiast wielokrotnie można korzystać z promocji w której kupując dwa produkty jedne otrzymujemy gratis. 
Skorzystałam z tej promocji w obu wariantach. Za pierwszym razem kupiłam:



1. Pasta do zębów Blend-a-met 3D White Luxe. Jest to wybielająca pasta do zębów o pojemności 75ml. Jest to moje drugie opakowanie tej pasty, po używaniu pasty przez 3 tygodnie zauważyłam, że zęby faktycznie stały się bielsze, co prawda niewiele, ale jest to bardzo pozytywne zaskoczenie. Postanowiłam więc, używać tej pasty w najbliższym czasie. Jej cena to 10.99. 


2. Pasta do zębów Blend-a-met 3D White. Również wybielająca pasta do zębów, którą chciała moja mama. Jest to bardzo łagodna pasta, odświeża oddech, nie podrażnia dziąseł. Ponadto jest w dużym bardziej ekonomicznym opakowaniu o pojemności 150 ml. Kosztuje 9.49. 


3. Antyperspirant Nivea Pearl&Beauty z ekstraktem z pereł. Bardzo lubię antyperspiranty firmy Nivea, nie podrażniają skóry pod pachami, która jest bardzo wrażliwa, odświeżają, niwelują zapach potu, a także nie tworzą plam na ubraniach. Ta wersja jest bardzo świeża zapach jest delikatny, lekko kwiatowy. Jego cena to 8.99. 

4. Antyperspirant Nivea Energy Fresh z trawą cytrynową. Jest to antyperspirant pełen świeżości i orzeźwiania. Zapach jest delikatnie cytrusowy, intensywny, utrzymuję się bardzo długo, niweluje zapach protu, nie podrażnia skóry i nie brudzi ubrań. Jego cena to również 8.99 



Drugi raz na zakupy poszedł mój brat, jak to facet musiał coś zrobić po swojemu. 

1. Kremowy żel pod prysznic Indian Passion Issana. Urzekł mnie jego zapach, jest taki orientalny. Zawiera ekstrakt z trzonowca wonnego, oraz kwiatowe nuty zapachowe. Żel dobrze się pieni, jest wydajny, zapach na ciele utrzymuje się długi czas po kąpieli. Nawilża skórę i daje uczucie odświeżenia. Jego koszt to 4.99

2. Kremowy żel pod prysznic Keep Clam z limitowanej serii Issana. Jest to żel, który już miałam kilka razy, jego zapach jest obłędny. Dla mnie pachnie mixem owoców, jest słodki i intensywny. Żel jest bardzo wydajny, dobrze się pieni. Cena idzie w parze z jakością. 

3. Ogórkowy żel pod prysznic, to właśnie błąd brata. Zapach mnie odpycha, nie podoba mi się kompletnie, pachnie mizerią.... 

A wy zrobiłyście zakupy na promocji w Rossmanie ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

kampania lpm