poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Testy Okocim Jasne

Ostatniego czasu miałam przyjemność testować piwo Okocim Jasne dla strony street.com. Kilka do po ogłoszeniu wyników, kto będzie tym szczęśliwcem i dostanie się do tychże testów przyszła do mnie paczka, w której znalazłam 20 butelek chmielowego trunku o pojemności 500 ml każda, zapakowane w duże pudełko.

 Jako, że nie jestem fanką piwa, w szczególności zwykłego ( jak to baba – wolę Radrely) pierwsze piwo otworzyłam z pewną obawą czy wypije, jednak to piwo bardzo przypadło mi do gustu. Nie czuć w nim charakterystycznej dla zwykłego piwa goryczki, jest delikatne, subtelne, można by rzec kobiece. Piwo to idealnie komponuje się na grilu, spotkaniu z przyjaciółką, jak i pogaduchach z mamą.

W wypiciu 20 butelek żółtego trunku oczywiście pomógł mi mój Mężczyzna oraz brat. Sama wypiłam 2 butelki. Jednak wszyscy zgodnie stwierdzili, że piwo jest bardzo delikatne i lekkie. Takie akcje jak właśnie testowanie nowych, wchodzących na rynek produktów to dla mnie czysta przyjemność. Piwa Okocim Jasne w moim domu rozeszły się jak ciepłe bułeczki. Obecnie piwo to można kupić w wielu markerach typu Biedronka oraz sieci Żabka w bardzo atrakcyjnych cenach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

kampania lpm